قالیباف: بودجه تخصیص‌یافته دولت به شهرداری به درصد هم نمی‌رسد






هواداران همدانی دکتر قالیباف

قالیباف با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک رویکرد است و باید چالش‌ها را از قبل پیش‌بینی و برای آن تدبیر کنیم. در این شرایط مدیریت بسیار موثر است و علم اقتصاد شاید چندان در این زمینه تاثیر نداشته باشد.

 

وی تاکید کرد: البته مدیریت درست از خرد جمعی استفاده می‌کند و امور را به کارشناسان مالی و پولی می‌سپارد.

 

شهردار تهران تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی تنها مربوط به امسال نیست و ما از سال 85 تلاش کردیم با برنامه‌ریزی دقیق پایه‌های اصلی را در این زمینه پایه‌گذاری کنیم و خدمات شهری و عمرانی را با قیمت نازل و قابل قبول و با کیفیت خوب ارائه دهیم.

 

وی با اشاره به شفافیت مالی شهرداری تهران اظهار کرد: شفافیت مالی و مشکل درآمد از موضوعات جدی بیشتر شهرداری‌هاست. از سال 85 که گام‌هایی برای شفافیت مالی در شهرداری تهران برداشته شده است تا سال 91 برنامه ها بر اساس بودجه تصویب شده انجام می‌شود و هر ساله درآمد ما دو برابر شده است. به عنوان نمونه توانسته‌ایم پروژه صدر را با استفاده از تکنولوژی جدید و نیروی ایرانی بومی سازی کنیم.

 

شهردار تهران با اشاره به محل دفن زباله‌ها در کهریزک، گفت: شیرابه‌های کهریزک حدود 40 سال بازیافت نشده و موجب به وجود آمدن مشکلات جدی زیست محیطی شده بود اما با کمک مالی شهرداری و دانشگاه‌ها و کارشناسان این کار انجام و حالا دریاچه شیرابه‌ها تصفیه می‌شود.

 

قالیباف با اشاره به تقدیم بودجه شهرداری تهران به شورای شهر اظهار کرد: بودجه سال 92 به موقع به شهرداری تهران تقدیم و ابتدای اسفند تصویب و به ما ابلاغ شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط هوادار همدانی|



      قالب ساز آنلاین